RSS

ΟΤΑΝ ΧΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΝ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ ΝΑ ΤΙ ΛΕΕΙ.

10 Ιαν.

ΜΕ ΦΩΝΗ ΙΣΧΥΡΑ ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ,ΜΕ ΕΝΤΟΝΟΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗΝ ΕΠΕΚΑΛΕΣΘΗΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΠΡΟΣΕΞΕ ΤΗΝ ΔΕΗΣΙΝ ΜΟΥ.ΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΝ ΜΕΓΑΛΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΘΟΝ ΠΟΛΥΝ ΚΑΤΕΦΥΓΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ.ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΝΥΧΤΑΣ ΥΨΩΝΑ ΙΚΕΤΕΥΤΙΚΩΣ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΕΨΕΥΣΘΗΝ ΕΙΣ ΤΑΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΜΟΥ(εδω μιλαει για καποιον που απο μια μεγαλη ξαφνικη αλλαγη της ζωης του,ολα αλλαξαν και εχασε ακομη και τον υπνο του,φοβερο πραγμα αυτο!…..ειδε οτι κατι δεν ηταν σε ισορροπια πλεον και ολα γυρω του εμοιαζαν μουντα,δυσκολα ζοφερα,τοτε σκεφτηκε οτι η ελπιδα του ειναι ο Θεος,διοτι καταλαβε οτι επεσε σε ξενα χερια εχθρικα και δεν ειχε σωτηρια αν δεν επεστρεφε και παλι στον Θεο να ζητησει την προστασιαν του ειναι ενα ποιημα,μια προσευχη του Δαυιδ σε καιρο χασιμο της αυτοκυριαρχιας του της βουλης του σε καθημερινα πραγματα …).ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΟΛΛΗΣ ΚΑΙ ΒΑΡΕΙΑΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΜΟΥ,Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΗΡΝΕΙΤΟ ΚΑΙ ΑΠΕΣΤΡΕΦΕΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑΝ.ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΜΟΥ ΕΝΕΘΥΜΟΥΜΗΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ,ΕΥΡΙΣΚΑ ΓΑΛΗΝΗΝ ΚΑΙ ΧΑΡΑΝ.ΑΛΛ`ΟΤΑΝ ΕΝΕΣΤΡΕΦΑ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΕΒΑΘΥΝΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΦΟΡΑΝ ΜΟΥ,ΕΛΙΠΟΨΥΧΟΥΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ.ΑΓΡΥΠΝΑ ΕΜΕΝΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΕΠΡΟΛΑΜΒΑΝΑΝ ΤΑΣ ΑΛΛΑΓΑΣ ΤΩΝ ΝΥΧΤΕΡΙΝΩΝ ΦΡΟΥΡΩΝ.ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΑΥΠΝΙΑΣ ΜΟΥ ΑΥΤΑΣ ΜΕ ΕΤΑΡΑΣΣΕΝ Η ΣΚΕΨΙΣ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΣΙΩΠΗΛΟΣ.ΕΣΚΕΦΘΗΝ ΕΠΕΙΤΑ ΠΑΛΑΙΑΣ ΕΝΔΟΞΟΥΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ.ΕΝΕΘΥΜΗΘΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΕΤΗ,ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΠΟΧΑΣ,ΚΑΙ ΕΒΥΘΙΣΘΗΝ ΕΙΣΝΥΧΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΗΔΟΛΕΣΧΟΥΝ,ΚΑΙ ΕΣΚΑΛΛΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ.ΜΗ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΑΠΩΣΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΟΥ ΠΡΟΣΘΗΣΕΙ ΤΟΥ ΕΥΔΟΚΗΣΑΙ ΕΤΙ?Η ΕΙΣ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟΚΟΨΕΙ?ΣΥΝΕΤΕΛΕΣΕ ΡΗΜΑ ΑΠΟ ΓΕΝΕΑΣ ΕΙΣ ΓΕΝΕΑΝ?ΜΗ ΕΠΙΛΗΣΕΤΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΤΕΙΡΗΣΑΙ Ο ΘΕΟΣ?Η ΣΥΝΕΞΕΙ ΕΝ ΤΗ ΟΡΓΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ ΟΙΚΤΙΡΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥ?ΕΙΠImageΑ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ:ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΕΝΝΟΩ.Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΝ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΑΣ.ΕΜΝΗΣΘΗΝ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΥΡΙΟΥ ,ΟΤΙ ΜΝΗΣΘΗΣΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΣΙΩΝ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΩ ΕΝ ΠΑΣΙ ΤΟΙΣ ΕΡΓΟΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΤΟΙΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΣΙ ΣΟΥ ΑΔΟΛΕΣΧΗΣΩ.Ο ΘΕΟΣ,ΕΝ ΤΩ ΑΓΙΩ Η ΟΔΟΣ ΣΟΥ`ΤΙΣ ΘΕΟΣ ΜΕΓΑΣ ΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ?ΣΥ ΕΙ Ο ΘΕΟΣ Ο ΠΟΙΩΝ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ,ΕΓΝΩΡΙΣΑΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΛΑΟΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΝ ΣΟΥ.ΕΛΥΤΡΩΣΩ ΕΝ ΤΩ ΒΡΑΧΙΟΝΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΣΟΥ,ΤΟΥΣ ΥΙΟΥΣ ΙΑΚΩΒ ΚΑΙ ΙΩΣΗΦ.ΕΙΔΟΣΑΝ ΣΕ ΥΔΑΤΑ,Ο ΘΕΟΣ,ΕΙΔΟΣΑΝ  ΣΕ ΥΔΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΟΒΗΘΗΣΑΝ,ΕΤΑΡΑΧΘΗΣΑΝ ΑΒΥΣΣΟΙ,ΠΛΗΘΟΣ ΗΧΟΥΣ ΥΔΑΤΩΝ,ΦΩΝΗΝ ΕΔΩΚΑΝ ΑΙ ΝΕΦΕΛΑΙ,ΚΑΙ ΓΑΡ ΤΑ ΒΕΛΗ ΣΟΥ ΔΙΑΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ`ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΒΡΟΝΤΗΣ ΣΟΥ ΕΝ ΤΩ ΤΡΟΧΩ,ΕΦΑΝΑΝ ΑΙ ΑΣΤΡΑΠΑΙ ΣΟΥ ΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ,ΕΣΑΛΕΥΘΗ ΚΑΙ ΕΝΤΡΟΜΟΣ ΕΓΕΝΗΘΗ Η ΓΗ.ΕΝ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΗ ΑΙ ΟΔΟΙ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΑΙ ΤΡΙΒΟΙ ΣΟΥ ΕΝ ΥΔΑΣΙ ΠΟΛΛΟΙΣ,ΚΑΙ ΤΑ ΙΧΝΗ ΣΟΥ ΟΥ ΓΝΩΣΘΗΣΟΝΤΑΙ.ΩΔΗΓΗΣΑΣ ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΝ ΛΑΟΝ ΣΟΥ ΕΝ ΧΕΙΡΙ ΜΩΥΣΗ ΚΑΙ ΑΑΡΩΝ.

 
Σχολιάστε

Posted by στο Ιανουαρίου 10, 2013 in Uncategorized

 

Ετικέτες: , , , , , ,

Σχολιάστε

 
ΣΗΜΕΡΟΝ

ἐὰν τῆς φωνῆς αὐτοῦ ἀκούσητε, μὴ σκληρύνητε τὰς καρδίας ὑμῶν

Somewhere Between the Sacred Silence and Sleep

Εδώ ο Expaganus γράφει ό,τι θέλει

ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ

Νέα και Παράξενα-Σελίδες εναλλακτικής πληροφόρησης και ειδήσεων-alternative informations

The Mind of RD REVILO

Conscious Thought: Driven by Intelligent Awareness

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

